23 December 2016

1 NIGHT UNTIL CHRISTMAS

Hejsan Syyslukukausi niin koulussa kuin harrastuksissakin on taputeltuna ja takanapäin. Kiirettä on pitänyt, mutta on saanut ja oppinut paljon sekä tutustunut moniin upeisiin ihmisiin. Loma tuli oikeastaan juuri sopivaa kohtaan, sillä pieni uupumus alkoi painamaan. Nyt saa ihan luvan kanssa ottaa chillisti ja nukkua paljon. Mulla loppui koulu keskiviikkona ja sen jälkeen oonkin pääasiassa levännyt kotona. Univelkaa on kertynyt syksyn aikana jonkin verran, joten näinä ekoina loma-aamuina on tullut herättyä vasta noin kahdentoista aikoihin, heh. Mutta se on ihan okei vai mitä?

Oon mä jotain saanut aikaseksikin näiden parin päivän aikana. Oon tunnetusti huono lahjojen hankkia ja tarviin useamman shoppailu kerran, että löydän kaiken. Yleensä mulla jää lahjojen hankkiminen, paketointi ja antaminen ihan viime tippaan eikä tämäkään vuosi ollut poikkeus. Sain laitettua kaikki loput lahjat paketteihin ja nyt on myös kavereiden lahjat toimitettu oikeisiin osoitteisiin. 

IMG_2643

Tällä hetkellä istuskellaan autossa menossa Turun suunnalle viettämään joulua. Aika on mennyt ihan hurjan nopeasti, mutta kiva, että joulu on aivan oven takana. Aamusauna, riisipuuro, joulupukin kuumalinja ja muut jouluohjelmat, suklaa, lahjat, jouluruoka, aaton tunnelma jne. Kaikki tämä vain yhden yön päässä. Joulu kuuluu mun lempijuhliin, sillä siinä on jotain ainutlaatuista ja erilaista kuin muissa pyhissä. Läppäri lähti mun mukaan, joten postausta joulun tunnelmista ja puuhailuista on luultavasti tulossa.

Ainaki huomisen ajan kuitenkin blogi pysyy hiljaisena, joten tän postauksen myötä haluan toivottaa kaikille sinne tasapuolisesti oikein ihanaa ja rauhallista joulua. Syökää hyvin, olkaa läheistenne kanssa ja nauttikkaa!

IMG_2678
Ollaanko siellä jo innoissaan aatosta ja joulun välipäivistä?

- Viivi 

No comments :

Post a Comment