30 November 2017

DEAR SANTA

Moi Toivottavasti teidän kaikkien viikot on sujunut mukavasti. Mä sain jälleen on selätettyä yhden koeviikon. Voin kyllä sanoa, että tämä taisi olla tähän astisen lukiourani rankin koeviikko. Mutta siitä selvittiin, nyt saa hetkeksi hengähtää ja  täällä ollaan taas blogin äärellä. Ja koska huomenna alkaa jo joulukuu (Apua!!!), ajattelin tulla julkaisemaan jo perinteeksi muodostuneen joululahjatoivelista -postauksen.

Christmas 2017


– Ensimmäisenä listalta löytyy Michael Korsin musta korttikotelo hopeisella tekstillä. Tälläinen olis niin näppärä, sillä usein mun laukku on ihan täynnä ja tilasta on puutetta. Korttikotelo olis just kätevän kokoinen ja helppo ottaa mukaan.

Hugo Boss The Scent for her -hajuvesi. Tätä hajuvettä kävin tuoksuttelemassa jo ennen viime joulua lähes päivittäin ja vieläkin tykkään tuoksusta ihan älyttömän paljon.

– Koska rakastan kahvia ja mun aamut on melkeinpä poikkeuksetta aika kiireisiä, termosmuki voisi pelastaa siltä tutulta aamupaniikilta.

– Mun meikkisivellinkokoelma kaipaisi hiukan täydennystä, ja eristyisesti Real Techniques Bold Metals eye set -luomivärisivellinsetti houkuttelee mua. En saanut tuohon kuvaan mukaan kuvaa kyseisestä setistä, mutta se löytyy esimerkiksi täältä.

Mitä teidän toivelistoilta löytyy?

- Viivi 

2 comments :

  1. Toi hajuvesi on kyl tosi hyväntuoksunen!
    Mulla ei oikein oo mitään lahjatoiveita tälle joululle, enkä oikein tiedä onko se hyvä vai huono juttu :D

    ReplyDelete
  2. Tuollainen korttikotelo tulisi kyllä itsellenikin tarpeeseen... Ja termosmuki on talvella ihan best! <3

    ReplyDelete