09 June 2016

BACK TO BLOND

Hejsan  Tää lomalainen istahti sängylle torkkupeiton alle postausta kirjottelemaan. Sain juuri pakattua tavarat tulevaa reissua varten. Otetaan huomenna pikkuveljen kanssa suunta kohti Lahtea. Siellä oleillaan pari päivää yhdessä ja tiistaina mä lähden hyvän ystävän kanssa viettämään laatuaikaa Vierumäelle. Sen jälkeen vielä piipahdus uudelleen Lahteen. Tällaiset suunnitelmat siis tälle viikonlopulle sekä tulevalle viikolle. Ens viikon jälkeen täytyykin tulla takas kotiin päin, sillä yhteyshaun tuloksiin ei ole enää kauaa ja täytyy käydä varmistamassa tuleva opiskelupaikka. Iiiks jännittää, vaikka mun keskiarvon pitäisikin riittää ekaan hakutoiveeseeni. Saas nähdä missä sitä jatketaan ens syksynä!

Loma starttasi (laiskottelun lisäksi) kampaaja-ajalla, jossa heilahtikin reilut neljä tuntia kampaajan käsittelyssä. Olin siis jo pitkään haikaillut vanhojen vaaleiden hiusteni perään ja etsinyt netistä erilaisia tyyli-ideoita. Sitten mieluinen visio löytyikin ja käytiin äitin kanssa varaamassa mulle aika. Lopputulos on mun mielestä aivan ihana! Oon hypistellyt näitä hiuksia ja hymyillyt peilin edessä erityisen leveää hymyä eilisestä asti. Nää vaaleat hiukset on paljon raikkaammat ja mun silmää mielyttää enemmän kuin tummat. Ainakin tunnen olevani enemmän blondi, heh. Mä siis tykkään näistä paaaljon, mutta mitäs mun ajatuksia uus fleda teissä herättää?

blonde2
blonde3
Mites muiden kesäkuu on lähtenyt käyntiin?

- Viivi 

10 comments :