10 April 2016

MARCH FAVORITES

Moikka Oon viettänyt sunnuntaita mukavissa sekä ihanan aurinkoisissa tunnelmissa kaverin rippijuhlissa. Lisäksi oon kerennyt hoitelemaan hieman blogijuttua ja testaamaan uutta loikkatreeniä niin, että rappustenkin kiipeäminen tuottaa hankaluuksia, hah. Oli kuitenkin aivan mahtavaa päästä ulos treenaamaan sään salliessa. Tän päivän postauksen aiheena on maaliskuun suosikit, sillä hiljattain siirryttiin huhtikuun puolelle. Vaati pientä pohdiskelua keksiä uutta kosmetiikkasuosikkia, sillä aika lailla oon käytellyt vanhoja tuttuja tuotteitta. Tässä kuitenkin pari suosikkia!

IMG_3527

Ainokainen kosmetiikkasuosikki täydensi mun Essie-kokoelmaa vasta hiljattain, mutta se ansaitsi silti paikan jo tässä postauksessa. Kyseessä siis Essien kynsilakka sävyssä Sand tropez. Tälläkin hetkellä multa löytyy tätä kynsistä.

asu

Tän talven ja kevään aikana oon kaivanut tämän ihanan villakangastakin kaapista ja käyttänyt sitä ahkerasti. Se onkin ollut kovemmassa käytössä kuin aiemmin. Oon ollut aivan ihastunut takin simppeliin ja tyylikkääseen ulkonäköön. Täällä blogissa takki on näkynyt pariin otteeseen esim. tässä postauksessa.

marchfavs

Kuun kohokohdaksi nousi aivan ehdottomasti meidän Tukholman reissu pääsiäisenä serkkujen kanssa. Hehkutinkin matkaa jo sen verran, että jos haluutte tietää tarkemmin, klikatkaa tästä ja käykää lukemassa lisää. Mutta tiivistetysti: mahtava reissu täynnä iloa ja naurua. Matkalla söin myös ehkäpä maailman parasta hotelliaamiaista, joka ansaitsi myös paikan näiden suosikkien joukossa.

Millaisia suosikkeja teiltä muilta löytyi?

 -Viivi 

6 comments :

  1. Kivoja juttuja! ♥ Mun maaliskuun suosikit löytyy mun blogista!

    http://noorajanikaa.blogspot.fi/2016/04/maaliskuun-suosikit.html

    ReplyDelete
  2. Ihanan sävyinen tuo Essien lakka! :) Näyttää varmasti superkivalta kynsissä. Munkin blogista löytyy postaus maaliskuun suosikeista, käy ihmeessä tutustumassa.

    http://katri-itsjustmylife.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä oom kans tykästynyt siihen ja se näyttää ihanalta kynsissä :) Käynpä kurkkaamassa myös sun suosikit!

      Delete
  3. Ihana blogi! Liityn lukijaksi ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Mukavia lukuhetkiä <3

      Delete