26 May 2015

NIKES & SOMETHING ELSE

Heippa ♥ Nyt ollaan saatu viimenenkin kouluviikko käyntiin. Hyvä niin, alan olemaan loman tarpeessa ja unirytmi meinaa jo nyt muuttua:D Vaikka nyt onkin ollut suht lämpimiä päiviä niin tuntuu, että viime vuonna oltiin menty jo ainakin kaksi viikkoa shortseilla. Tänään laitoin ekaa kertaa mekon päälle tänä keväänä ja tietysti kohdalle sattui se viileämpi ja sateinen päivä, noh ei voi mitään. Viimesinä päivinä koulussa mulla on aina vaikee keskittyä. Oon aina intoa täynnä ja valmis lähtemään lomille. Näistäkään kahdestä päivästä ei vauhtia (& vaarallisia tilanteita) oo puuttunut!

Tarkotuksena mun oli kuitenkin tulla näyttämään ostoksia, jotka on löytynyt tässä parin viikon aikana. Tarkotuksena oli laittaa tähän vielä mun Dermosilin ostokset, mutta tilaus viivästyi enkä jaksanut oottaa enään pitempään. Täytyis vielä päästä näiden lisäks hankkimaan vähän uusia kivoja kesävaatteita..
IMG_4951 IMG_4948

Mun on kauhean vaikee löytää sopivia shortseja, sillä kaikissa housuissa tuppaa jäämään taakse vyötärölle liikaa tilaa. Cubuksessa vein nää ihanaiset shortsit sovituskoppiin ja sieltä suoraan kassalle. Vihdoin hyvin istuvat ja kivan malliset shortsit!

IMG_4963

Synttärilahjaks saadulla lahjakortilla ostin Stadiumista mun valkoisille Converseille kaveriksi matalavartiset yksilöt samassa värissä. Näistä oon haaveillut varmaankin viime kesästä lähtien!

IMG_4928

Lisää Stadium-hankintoja.. Tottakai kesäks tarvii läpärit ja edelliset olikin kävelty jo lähes puhki. Nää iski silmään heti ja tykkään ite tosi paljon.

IMG_4939

Hiusmaski ja pari pakettia invisibobble puhelinjohtoponnareita Sokokselta. Maskia kerkesinkin jo testata. Lopputuloksessa ei näkynyt mitään eroa entiseen. Ei tarttunut väri kunnolla tai sävy tais olla liian vaalea.

IMG_4941

Sitten päästäänkin ihan lemppari ostokseen.. tadaa uudet juoksukengät♥ Mun juoksuinto on hävinnyt ties mihin johtuen varmaankin edellisistä kengistä. Ostettiin mulle uudet juoksukengät, kun huomattiin mun vasemman jalan taipuvan hieman sisäänpäin. Noh siitä sitten kauppaan ettimään pronaatiotuettuja kengiä. Löydettiin kengät, jotka tuntu hyviltä ja otettiin ne, mutta jo parin lenkin jälkeen jalat oli niin kipeet, etten pystynyt käyttämään kenkiä. Ne onneks sopi äitille ja löydettiin mulle nyt uudet sopivat kengät. Nike W Zoom Pegasukset on aivan loistavat eikä jalat tuntunut ollenkaan kipeiltä sunnuntaisen 2,5 tunnin mäkijuoksu-lenkin jälkeenkään.

IMG_4968

Toisella lahjakortilla, jonka sain hommasin Intersportista Niken treenikassin salille. Laukku on tilava ja on ollut  mulla käytössä pari kertaa myös koulussa liikkapäivisin.

IMG_4935
Loppuun vielä sukkia. Perus Race Marinen nilkkasukkia ja SOC:in kompressiosukat juoksuun, nääkin Stadiumista.
Minkä postauksen haluisitte seuraavaksi? 

-Viivi 

15 comments :

  1. ihanat noi sortsit ! ♥ etkä tosiaan oo ainoo jolla on kaikkien korkeempi vyötäröisten sortsien kaa sama ongelma :-D

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh niinpä !♥ hyvä kuulla etten oo ainut, todella rasittavaa kun aina jää kamala kolo selkäpuolelle:D

      Delete
  2. Tee vain erillinen postaus, ostospostaukset on vaan parhaita! Tätäkin oli kiva lukea heti ekana aamulla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu tehdään kun tilaukset saapuu! Hihi :)

      Delete
  3. Millainen kompressio noissa SOC:n sukissa on? Ihan mielenkiinnosta kyselen ko tarvisi uudet kompressiosukat hommata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No noi on mun ekat kompressiosukat, että vielä en oo mikään ammattilainen niiden suhteen. Mutta mulla ainakin on toiminut tosi hyvin ja istuu jalkaan erinomaisesti. Kannattaa kysellä myyjältä apuja jos siltä tuntuu, ne ainakin tietää :)

      Delete
  4. Kivoja asioita oot löytänyt, varsinkin nuo Niken kengät ja varvassandaalit on ihanat! :-)

    ReplyDelete
  5. Tosi ihania ostoksia! Tee vain erikseen postaus Dermosilin tuotteista :)

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kiitos! Juu se on tulossa varmaankin tässä lähitulevaisuudessa, kun tuotteet saan :)

      Delete
  6. Tykkään kovasti noista varvasläpsyistä! :) Mulla on kanssa juoksukenkien kanssa aina ongelmaa. Lonkat ja polvet kipeytyvät -nyt mulla on extravaimennettu kenkä Asicselta, jotka on kyllä mahtavat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne on söpöt! Mm, sopivien juoksukenkien löytäminen ei oo kyllä helpoimmasta päästä. Mullakin on ollut polvien kanssa ongelmia, mutta hei hyvä kuulla, että oot löytänyt omasi! :D

      Delete
  7. Ihan pienenä vinkkinä: kahden ja puolen tunnin harjoituksesta ei ole sulle mitään hyötyä. Sun kroppasi ei pysty hyödyntämään sitä eikä palaudu kunnolla. Treenaat siis periaatteessa turhaan. Treenin max pituus on 2h. En siis sano millään pahalla. Sulla on tosi ihana blogi ja mulla on kanssa samat lenkkarit. Ne on ihan super mukavat jalassa ja myös kivan näköiset. :)) Terveisin kokenut urheilija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tekstistä saattoi saada hieman vääränlaisen kuvan. Kävelin rauhallisesti ison osan lenkistä, enkä suinkaan juossut/treenannut täysillä koko aikaa. Ilma oli vaan niin loistava ja halusin kunnolla testata kenkiä, että en malttanut lähteä sisälle. Kiitos kuitenkin vinkistä, aina oppii jotain uutta. Pidetään tää siis mielessä!
      Oikein paljon kiitos kommentista. Ihana kuulla, että blogi on mieluinen! :))

      Delete
  8. Ihan pienenä vinkkinä: kahden ja puolen tunnin harjoituksesta ei ole sulle mitään hyötyä. Sun kroppasi ei pysty hyödyntämään sitä eikä palaudu kunnolla. Treenaat siis periaatteessa turhaan. Treenin max pituus on 2h. En siis sano millään pahalla. Sulla on tosi ihana blogi ja mulla on kanssa samat lenkkarit. Ne on ihan super mukavat jalassa ja myös kivan näköiset. :)) Terveisin kokenut urheilija

    ReplyDelete