17 October 2017

WANTIES / FALL 17

Hellou Täällä ilmottautuu yksi iloinen lomalainen. Osui kyllä loma taas juuri oikeaan kohtaan ja tuntuu mahtavalta saada pieni breikki kaikista ympärillä pyörivistä asioista. Oon myös innoissani, sillä huomenna otan suunnan kohti Ruotsia. Lähdetään minireissulle Tukholmaan, ja ai että mä rakastan sitä paikkaa. Luultavasti oon aiemminkin maininnut täällä, miten kovasti tykkään Ruotsista ja haaveilen ehkä joskus asuvani siellä. Kiva siis päästä taas pyörähtämään näissä maisemissa!

Ennen kuin alan pakkaamaan reissua varten, kirjoittelen tämän postauksen ensin valmiiksi. Kokoilin tossa aamupäivällä yhteen muutamia juttua, jotka ovat mun toivelistalla juuri nyt. Alempaa pääsee siis katsomaan, mitä mä himoitsen tällä hetkellä. Toivottavasti tykkäätte!

fall17

Kynttilät kuuluvat ehdottomasti syksyyn ja syyssisustukseen. Mulla on tällä hetkellä hakusessa joku raikas syystuoksu tuomaan valoa ja tuoksua syksyn pimeisiin iltoihin ja raikkaisiin aamuihin.

Neulemekko. Oi kyllä, tälläinen harmaana kiitos! Harmaa villainen neulemekko olisi niin kiva näin syksystä. Se yhdistettynä sneakerseihin ja farkku-/nahkatakkiin syntyy täydellinen asu syksyyn!

Valkoinen neule. Tätä mä oon etsinyt jo pidempään. Musta tuntuu ettei yhdessäkään kaupassa myydä ihan perus valkoista ja suht paksua neuletta. Kaikkia muita värejä tulee kyllä vastaan, mutta yhtään valkoista en ole löytänyt.

Nike Huarachet. Näiden kenkien perään olen hinkunut varmaankin kesästä asti. En osaa valita kummat ovat enemmän mun mieleen kokonaan mustat vai valkopohjaiset Niket, sillä molemmat näyttävät niin kivoilta. Ehkä tuollaiset täysmustat olisivat varmempi vaihtoehto Suomen syyskeleille vai mitä?

Nahkahanskat. Nyt alkaa ulkona olemaan jo sen verran kylmä, että kädet meinaa jäätyä ilman mitään hanskoja. Nämä hanskat löytyy mun himotuslistalta, koska ne ovat yksinkertaisen tyylikkäät ja sopivat mun mielestä lähestulkoon asun kuin asun kanssa.

TEKOTURKIS on listalla viimesenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä. Tämän hankkimisesta olen lähes täysin varma. Sitä täydellistä yksilöä harmaana tai valkoisena ei kuitenkaan ei ole vielä tullut vastaan, vaikka kuinka olen googlaillut ja haeskellut eri paikoista. Kaikki vinkit sekä käytetyistä että ihan kaupoista löytyvistä tekoturkiksista ovat enemmän kuin tervetulleita!

Mitä teidän toivelistoilta löytyy tällä hetkellä?

- Viivi 


2 comments :

  1. Mäkin niin haluaisin jonkun ihanasti istuvan, ei-kutittavan neulemekon ja pörröisen takin!! Tuollaista täydellistä pörrötakkia oon nyt etsinyt jo kahtena edellisenäkin talvena, ehkä tänä vuonna onnistaa! :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molemmat olisivat kyllä erityisen kivoja! Kuulostaa tutulta. Mäkin etsin turkista vaikka kuinka kauan, mutta onneksi löysin nyt lomalla vihdoin itselleni sopivan :D

      Delete