23 April 2015

WHAT'S IN MY PURSE

Heippa ♥ Viikko täällä Tampereella on mennyt hurjan mukavasti. Tetissä kaikki on sujunut hyvin. Ekana päivänä tietysti jänitti, mutta se meni nopeesti ohi kun hommat lähti käyntiin. Toisina päivinä kahvilassa on ollut rauhallista, toisina taas asiakkaita on riittänyt reippaamin. Vapaa-ajalla oon nähnyt kavereita ja lenkkeillyt poluilla, joissa on ollut upeita maisemia. Näitä voisi olla useemminkin! Mukavaa vaihtelua ihan perus kouluviikoille. Tänään kuitenkin tarkotuksena kurkistaa mun laukkuun & katsoa mitä sieltä löytyy.

IMG_4367

Ensimmäisenä laukussa on tietysti lompakko, joka pitäis taas varmaankin tyhjentää ryppyisistä kuiteista. Niitä vaan aina kertyy lompakkoon kamalasti. Näin keväällä, kun taas aurinkoisemmat päivät ja kelit lisääntyy, aurinkolasit on varmasti mulla mukana.

IMG_4374

Puhelin ja kuulokkeet kulkee aina mun mukana mihin ikinä vaan meenkin. Ei voi koskaan tietää milloin osuu se hetki, kun tarvii musiikkia välittömästi.

IMG_4357

Mulla tulee heti todella orpo olo, kun multa jää kalenteri kotiin. Kirjoitan kaiken tarpeellisen(sekä paljon tarpeetontakin) ylös kalenteriin & aina tylsän paika tullen selailen kalenteria tai kirjoittelen sinne sitä sun tätä. Kyseinen kalenteri on mun toinen Demi-kalenteri & oon kyllä niin tyytyväinen siihen. Pitäis varmaan tilata jo seuraavankin vuoden kalenteri. Kyniä löytyy laukun pohjalta useita.

IMG_4370

Koska veden juominen on erityisen tärkeetä, kannan vesipulloa mukana. En vois kuvitellakkaan lähteväni ilman sitä mihinkään.

IMG_4346

Laukusta löytyy vielä meikkipussi, jossa yleensä mulla on ainakin huulirasva, kulmakynä, käsirasva, pikku peili, ponnareita, sekä tangle teezer.Siinä asiat jotka mulla on aina mukana lähtiessäni johonkin. Mulla on laukussa usein kyllä paljon muutakin, mutta se riippuu tilanteesta. 

Mitkä asiat teillä on aina oltava laukussa?

- Viivi 

8 comments :

  1. Kiva postaus ja ihana lompakko! :-)

    ReplyDelete
  2. Mullakin kertyy aina satatuhatta kuittia kaiken maailman ostoksista lompakkoon XD

    ❀Cinderella Days❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii i, jotenki ne vaan myttää sinne aina eikä muista tyhjentää tarpeeks usein:D

      Delete
  3. Minullakin on suurinpiirtein samat asiat aina mukana, meikkipussissa on vain eri sisältö. Hyviä kuvia! :)

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Tosi kiva postaus :) Mulla on aikalailla samat asiat mukana aina laukussani!

    ReplyDelete
  5. Sun blogissa on kivoja kuvia! (:

    ReplyDelete