21 June 2018

4 x SUOSIKKIA JUST NYT

Heippa  Edellisestä postauksesta on kulunut reilut kaksi viikkoa, vaikka lomalle jäädessä olin innokkaana panostamassa postaustahtiin. Siitä huolimatta tämä on ensimmäinen kerta, kun saan bloggerin auki koko loman aikana. Multa on ollut ideat loppu eikä postausten tekeminen ole tuntunut luontevalta. Ajattelin, että on parempi hengähtää hetki kuin väkisin vääntää ja julkaista hutaistuja postauksia. Tällä viikolla tuli sellainen fiilis, että nyt on pakko päästä kuvaamaan ja kirjoittamaan ja täällä ollaan, jee! Alapuolelta löytyy muutamia tuotteita, jotka ovat nousseet mun ehdottomiksi suosikeiksi tässä lähiaikoina.

IMG_6311

Hopeinen rannekoru Glitter

Omistan oikeastaan vaan korvakoruja ja kellon, sillä niitä yleensä käytän. Halusin kuitenkin jonkun yksinkertaisen hopean käsikorun, joka menisi sekä juhlissa että arkikäytössä. Löysin kuvassa näkyvän korun vasta viime viikolla, mutta silti se on jo päässyt lemppareiden joukkoon. Niin yksinkertainen, mutta silti niin nätti.

IMG_6093

Eylure Volume N° 109 irtoripset

Nämä ripset ostin kevätnäytöstä varten. Oon jo hetken vannonut Eyluren ripsiin eikä nämäkään tuottanut pettymystä. Itseasiassa nämä irtoripset on ollut parhaat irtoripset, jotka mulla on koskaan ollut.

IMG_6326

XZ hoitosuihke

Oon useampaan otteeseen todennut täällä miten laiska oon hoitamaan mun hiuksia ja yritän korjata asiaa. Ostin XZ:n suklaa vanilja -hoitosuihkeen testaukseen mun kuivia latvoja varten ja oon kyllä tykännyt tästä älyttömän paljon. Tän rinnalle tarvitsisin vielä uuden hiusöljyn, joten kaikki vinkin on tervetulleita!

IMG_6252

Essie topless & barefoot + essencen geelipäällyslakka = 

Ja sitten vielä mun tän hetken ykkös kynsilakkakombo. Essien topless & barefoot -lakka on aivan super kivan värinen ja sopii kaiken kanssa. Essencen päällyslakka saa lakkauksen pysymään monta päivää ja tekee lopputuloksesta todella siistin. Hinta-laatusuhdekin on kohdillaan, lakka maksaa vain muutaman euron. Suosittelen!

Millaisia suosikkeja teillä on tällä hetkellä?

- Viivi 

4 comments :

  1. Ooi toi hoitosuihke kuulostaa ihanalta myös tuoksunsa perusteella! *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, suihkuttelen tuota aina vähän reilummalla kädellä kun on niin hyvän tuoksuinen :D

      Delete
  2. Mulla on käytössä Amika merkkinen hiusöljy! Mun latvat on olleet tosi kuivat,mutta toi öljy on tehny niistä ihanan pehmeät! Hintaakin sillä tais olla aika paljon, mutta vahva suositus silti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyykin pistää tuo öljy muistiin ja ottaa siitä vähän selvää. Kiitos paljon vinkistä!

      Delete