02 March 2018

WINTER BREAK / LEVI

Moikka  ja terveiset Lapista Makaan just nyt sohvalla kuumeisena kirjoittamassa tätä postausta. Olo on onneksi jo paranemaan päin. Tätä pientä sairastelua lukuun ottamatta meidän hiihtoloma on sujunut oikein hyvin kauniissa maisemissa täällä Levillä. Huomenna onkin sitten taas edessä mukavan mittainen automatka kotiin. Sitä ennen vielä tiivistettynä parhaat jutut mun hiihtolomasta ja tästä reissusta.

IMG_4036

– Hyvät kelit ja kauniit maisemat. Näissä maisemissa auringonpaisteessa laskeminen on ihan mahtavaa.

– Hauska seura. Meidän mökillä ei kyllä kerennyt kertaakaan olemaan hiljaista hetkeä.

– Aliaksen pelaaminen. Tällä pelillä saa satavarmasti aikaan kunnon naurut (sekä kipeän kurkun ja äänen käheäksi). Ehdottomasti yks mun suosikki lautapeleistä.
IMG_0125
–  Berliininmunkkikahvit, joita olin himoinnut jo viime viikosta asti. Ai että, kun maistui hyvältä!

– Sauna illlalla laskettelun jälkeen. Niin rentouttava tunne 

– Kokonaisuudessaan rentouttava lomaviikko, jonka jälkeen jaksaa taas toivottavasti painaa töitä koulun parissa.

IMG_3939

Miten teidän lomat meni/on mennyt?

- Viivi 

4 comments :

  1. Oi, että Levillä on kauniin näköistä!!
    Mulla oli itselläni jo loma viime viikolla, niin oon saanut tän viikon painaa hommia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on ja tuo auringonpaiste vielä siihen päälle niin ei meinaa uskoa silmiään! Toivottavasti sait lomalla kerättyä tarpeeksi voimia arkeen :)

      Delete
  2. Vau mitä kuvia! <3 Mä oon käynyt aina vain Ylläksellä, enkä koskaan Levillä. Mutta eiköhän siellä suht samantyyliset maisemat kuitenkin ole kummassakin!

    Alias on myös mun lempparipeli, mutta mun seuralaiset ei oikeen koskaan siitä innostu. Kerran sain Ylläksen reissulla vaan pelata. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos <3 Itse oon kerran poikennut Ylläkselläkin ja aika samantyyppistä sielläkin on :D Alias todellakin on huippu peli. Harmi ettet päässyt pelaamaan useampaan kertaan :(

      Delete