09 March 2015

GREAT MONDAY

Hyvää maanantaita kaikille ♥ Täällä kirjottelee tänään super hyväntuulinen tyttö. Maanantai on mennyt mainiosti. Hiihtolomalla ostetut aurinkolasit pääsi käyttöön ensimmäistä kertaa ja lenkillä pääsi juoksemaan jo kokonaan asfaltilla. Kotimatkalla kuului kaunista linnunlaulua. Aamulla kiersin kouluun pitempää kautta ja toivoin, että kamera olisi ollut mukana.

Aurinko tekee ihmeitä. Mikään ei oo harmittanut tänään, oon virtaa täynnä & hymyilyttää. Koulussa puhuttiin ilmasutaidon tunnilla kiitollisuudesta, ja mä oon tänään kiitollinen alkavasta keväästä. Ihan mahtavaa! Vaikka talvestakin tykkään, on aurinkoinen kevät mukava piristys. On ihana nähdä, kun ympäristö herää taas henkiin, ilmat lämpenee ja aurinko paistaa. 

IMG_3377 IMG_3384

Lehtiä lukiessa(kuvassa oleva uusi suosikki!) ja blogeja selatessa mulla on älytön kauhee hinku päästä shoppailemaan & päivittämään vaatekaappia kevääseen sopivaks, sekä pukeutumaan kevyemmin. Pian varmaan voikin vaihtaa takit kevyempiin & kaivaa talvikenkien tilalle keväisempiä kenkiä. 

IMG_3449 IMG_3459 IMG_3450 IMG_3455

Mulla on siis mahtava fiilis tän päivän kelistä, voikun jatkuis samanlaisena ja tulis yhtä kauniita päiviä. Viikonlopulle olis suunitelmissa tyttöjen kanssa kuvausreissu, jos vaan yhtään sää suosii. Toivotaan parasta! Mä oon ainakin valmis toivottaan kevään tervetulleeks, mutta mites te? Oottekko samoilla vai eri linjoilla mun kanssa? 

-Viivi 


11 comments :

  1. Kevättä odotan innolla pelkästään asfalttien paljastumisen vuoksi, kauniisti könysin tänään jään takia nimittäin :D Ihana lukea tällaista iloa pursuavaa tekstiä! Mua kiinnostais ehkä joku mielipidepostauksen tapainen tai myday kuvina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha toivottavasti ei käynyt pahemmin:D Hyvä niin! Mydaytä oonkin suunnitellut ja toi mielipidepostaus vois olla mukavan erilainen:) kiitos ideasta!

      Delete
  2. Ihanan positiivinen postaus! <3 Hymyilyttää itteäkin, vaikka täällä flunssaisena sängynpohjalla ollaankin. Kyllä tää tästä nyt kun aurinkokin uskalsi näyttäytyä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos<3 Voi, pikaisia paranemisia sinne! :)

      Delete
  3. Mulla on ollut hyvä päivä :) Ihanan herkulliselta näyttää toi välipala♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä niin:) Se kyllä olikin älyttömän herkullista! ♥

      Delete
  4. Ihanan pirtee postaus! ♥

    Ja käyppä tsekkaa, mulla on sulle blogihaaste! :-)
    http://janica-spreadyourwings.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. Ihania kuvia! :) Ja tosi kivan oloinen tää sun blogis muutenkin! Yks mit olisin toivonu, niin jonkinlaista esittelyä minkälainen ihminen tätä blogia kirjoittelee. Mutta jatkan vielä lueskelua, niin eiköhän sekin sieltä aukene! ♥ Jään siis ehdottomasti lukijaksi :-)

    ❤:llä Henna/HENNAM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitti paljoon !♥ Kiitos myös huomautuksesta, täytyy korjata asia jollain tapaa:) Tervetuloa!♥

      Delete
  6. Moi! Sulle ois haaste mun blogissa! :) Käy kurkkaamassa niin tiedät sitten vähän enemmän mistä on kyse! <3
    http://suvisstories.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    ReplyDelete