18 January 2015

GREETINGS

Heippa & hyvää suununtai-iltaa kaille!

IMG_2596

Tänään kirjoittelen kuulumisten parissa. Vuosi ja koulu on molemmat lähtenyt reippaasti käyntii. Päivät täyttyy koulusta, urheilusta + muista harrastuksista ja kaikesta muusta kivasta. Tällä viikolla mulla kerkes olemaan jo ekat kolme koetta & ens viikolla olis vielä tiedossa ruotsin koe. Oon noihin tän viikon kokeisiin tyytyväinen (lukuunottamatta äikän koetta, joka oli hankala) Täytyy ruveta lukemaan ajoissa ruotsin kokeeseen, että voin olla tyytyväinen siihenkin. Vaikka ruotsi ei tuota mulle mitään ongelmia ja opin sitä helposti, haluun varmistaa hyvän numeron.

IMG_2599
IMG_2597

Viikonlopput on tässä lähiaikoina ollut tosi rentoja ja mukavia. Oon viettänyt aikaa Tampereella ja kotona. Oon saanut nukkua pitkään aamuisin, tassutella ympäri taloa pehmoisilla pörrösukilla & kokeilla uusia herkullisia aamupaloja. Eikö kuulostakkin ihanalta? Ollaan käyty äitin kanssa ryhmäliikuntatunneilla, jotka on ollut super hauskoja. Oon myös ahkerasti lähtenyt juoksulenkeille huolimatta viilestä ilmasta, tuulesta, liukkaista teistä, (tänään meinasin kaatua useampaan otteeseen, hupsista) lumi/vesi/räntäsateista ja pimeydestä huolimatta. Vaikka se ei aina juostessa oo tuntunut maailman mukavimmalta ajanvietteeltä, lenkin jälkeiset fiilikset on mahtavat.

IMG_2595
IMG_2592

Tottakai aina mukaan kuuluu pieniä itkun purkauksia ja epävarmuudesta johtuvia turhautumisia. Niistä huolimatta mulle kuuluu oikein hyvää & vuosi 2015 on startannut mukavasti. Toivottavasti teilläkin! 

Mitä teidän alkuvuoteen on kuulunut?Toivon, että käytte jättämässä ideoitanne tulevaan kuvapostaukseen edellisen postauksen kommentteihin!
-Viivi♥︎

10 comments :

  1. Ootpa kaunis! Ja mäki rakastan pörrösukkia niin todella. <3
    http://viivisti.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Sulla on tosi kiva blogi ja oot myös kaunis! :-)

    ReplyDelete
  3. vau ompas kauniita kuvia ! <3_<3

    ReplyDelete
  4. Onnea, voitit blogini arvonnassa! :) Lähetätkö minulle yhteystietosi osoitteeseen pikkubambinblogi@gmail.com, niin laitan sinulle pienen paketin tulemaan. :)

    ReplyDelete
  5. Sain vihdoinkin sen toivekuvapostauksen toteutettua! Pyysit linkkaamaan :)

    http://mmmiljaa.blogspot.fi/2015/01/toivekuvapostaus.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyypä käydä käydä kurkkaamassa:)

      Delete